onsdag den 7. september 2011

You Cant Beat The Feeling

Pia Kærsgaard plederer for at dansk statsborgerskab skal være svært at opnå, udfra tanken, at vi ikke skal udvande/forringe vores 'brand'! Ok med mig, hvis man også skal kunne fratages sit statsborgerskab, hvis man er for dum at høre på!


Pia, du i mine øjne ikke længere dansk. Problemet er bare at jeg skal finde et land der har lempelige pointsystemer der kan slippe dig ind. Pt. er Niger vist det bedste bud, de har jo ingen skrupler ved at lukke f.eks. Gaddafi ind. Mens vi venter på svar fra Niger, kan du jo være statsløs, og se hvordan det er!

4 kommentarer:

  1. Hvordan går det dig bedre end hende? Meningen er vel der skal være plads til alle, uanset hudfarve, religion og politisk holdning. Men hvis du synes Pia gør det svært, så gør du det vel egentlig kun værre?!

    SvarSlet
  2. @Anonym - Jeg har jo ikke magt, kun en mening. Jeg synes der er grænser for hvad det er i orden at sige og mene - uimodsagt! Pia K må for min skyld gale op når, hvor og hvordan hun vil, jeg påberåber mig bare retten til at sætte hendes ord på spidsen og veje hende på hendes egen vægt. Tjah, man kunne vel kalde det satire?

    SvarSlet