søndag den 26. juni 2011

Where have all the flowers gone

Long time passing...

Heldigvis har jeg ikke været i krig, bare i køkkenet. Eller rettere; Jeg har lagt sidste hånd på værket. Nu er det snart færdigt, og ligesådan med skoleåret. Derfor var der en del fodpaneler og karakterbøger som skulle underskrives og monteres. Nu sidder det hele som det skal, og i morgen er det første feriedag, sådan for real!

Jeg har været væk fra min blog, og egentlig har jeg ikke noget på hjerte, andet end at ønske jer alle god sommer! Som 'tyrkinden' sagde da hun spåede mig i kaffegrums: "Det er perfekt, alt er som det skal være, og jeg kan se du skal købe en bil!"

Hun havde sådan set ret. Alt går godt, og jeg skal købe en bil, men til at starte med fik vi en fire-hjuler i form af en babykaret sponseret af CPB's mor...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar