søndag den 20. marts 2011

Fra børn og gravide folk skal man åbenbart høre sandheden...

I fredags købte jeg tre par underbenklæder i Netto, da jeg handlede. De lå i en fancy grågennemsigtig pose med lynlåslukning. De var ikke dyre, men det er jo også lige mig. Af en eller anden grund, var det endt i en bradepande, som stod på en skammel i køkkenet?

Kridt-Iglen kigger nysgerrigt på pakken, der til forveksling ligner noget hun har fået, nemlig når Netto fra tid til anden har Cirkeline-merchandise. Den er bare større. Hun kigger forventningfuldt på mig og spørger: "Far hvad er det?"
"Luk op og se..." griner jeg, for denne gang er det jo ikke til hende.
Hun fumler lidt med lukningen, men det lykkes, og da hun skuffet fremdrager tre på boxershorts, udbryder hun "Jeg troede det var en kjole til CPB."
Hun står ved siden af og griner: "Dem kommer jeg sikkert også til at passe, når jeg er mere gravid end nu."

Tak siger manden med den store røv!

2 kommentarer: