tirsdag den 15. februar 2011

Dreng i mange etager


Så begynder Ældsteknægtens værelse at tage form. Det er to små kamre der lægges sammen, og jeg synes faktisk det forløber over forventning. Måske bortset fra at jeg glemte antennekablet i 'den hule væg' i går, og derfor må lave noget kreativt i dag...



Ældsteknægten vil gerne have en 'hems'/køjedobbeltseng i hjørnet. Dem må vi se om han så får? Hvis jeg kan få iPhoto til at samarbejde kan det være jeg tegner en model af det... Det kunne jeg så ikke, men app-store have et program til 12 kr, som hedder LiveQuartz, som kan gøre det. Se selv...





Og ja, det er rigtigt; værelset bliver et gennemgngsværelse til toilettet. Men med til historien hører at Ældsteknægten selv valgte det værelse, selvom han fik tilbudt et større uden gennemgang! Hvorfor? Fordi han er den der går senest i seng, så han vil ikke forstyrre sine søskende... Omsorgsfuld!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar