mandag den 24. januar 2011

Verden bedste folkeskole

Vi er beriget med en regering der ikke er bange for at pege fingre af problemerne (især dem de selv har skabt), være hurtig med hovsaløsninger og så forsøge at stikke af fra regningerne når der skal betales. Det fik mig til at tænke på denne her snas med Marx Bros.

Hvis man forestiller sig Tina Nedergaard stå på gangen og melde målsætninger ud, mens Lars Løkke sidder bag døren og råber: "Og dygtigere elever", mens han forsøger at snyde sig gratis over atlanten... Jeg tror slutscenen, hvor skelletterne bogstavlig talt vælter ud af skabet, er et meget godt billede på hvad der sker, når Helle T åbner døren til statsministeriet efter valget.



3 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER sammenligningen!!!

    SvarSlet
  2. Hvis vi kunne få Groucho som præsident ville jeg blive instant republikaner!

    SvarSlet
  3. @M - Jeg ville bare ønske at der var mere Marx Brothers over vores regering, så var det i det mindste morsomt!

    @Leo - Ja, me to!

    SvarSlet