onsdag den 1. december 2010

Pas på med glöggen

Så er det julemandens proudest moment, men jeg samler lige et par eksemplar på what not to do, bemærk f.eks. hvordan Santa forsøger at forhindre politibilen i at indhente ham, ved at dumpe gaver ud af sideruden!



Den gode, gamle bamsefar virkede en anelse besoffen. Han er åbenbart en tørstig gammel støder, som ved hvor truget står, og hvordan man bunder en øl eller to. Og med alt det der kommer ind, er der jo også noget der skal ud!



Det er åbenbart bare juletravlheden der er lidt for meget for nissefar, men derfor er det nok også meget godt at julen ikke varer helt til påske. Der er nemlig brug for restitution. Og til jer der undrer jer over hvor Julemanden er om sommeren... Han er da på Sunny Beach!


3 kommentarer:

  1. Jeg kan sige at det her embedshit driller noget... Hvorfor kan mine videoklip ikke bare være der hvor jeg synes de skal være?

    De flagrer rundt og dækker teksten!

    SvarSlet
  2. Det er underligt, at når indlægget er på forsiden, så er det ustruktureret, men når man klikker på overskriften og bare ser det ene indlæg, så er placeringen rigtig!

    SvarSlet
  3. Det er squtte nogen forskel her på min Android fon. De står ens og der er lige meget tekst. JowDeet ._.

    SvarSlet