torsdag den 11. november 2010

Et pletskud fra en Leth

Jørgen Leths søn, Christian Leth synger i bandet The William Blakes, som er lige i min smag for at rainy day. Det er lidt underligt musik, som er svært at sætte i bås, men jeg synes det har noget over sig... Klart på ønskesedlen!

Jeg synes både de er inspireret af Duran Duran, The Cure og meget andet af det gode fra da jeg var en knægt, men de skriver nogle tekster som gør det værd at sætte på en eftermiddag, hvor man bare ligger på briksen og kokser ud.

Gør dig selv en tjeneste, at se videoen herunder. Jeg bliver aldrig træt af at se de to trommeslagere(!), men hvis man gør kan man jo bare forsøge at tælle antallet af guitarister og bassister i baggrunden. God jagt!

De to trommeslagere er iøvrigt brødre, Nordstrøm, tror jeg nok de hedder?
"Hva bror, skal vi gå på værelset og spille den der med Queen?" Med to trommesæt?!?! Det er vel der hvor man som forældre håber på at kammeraterne også spiller musik, og har deres instrumenter med... og ofte kommer på besøg!
Der tror jeg nok det har været mere roligt at være forældre til brødrene Price da de var teenagere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar