søndag den 3. oktober 2010

Løse rør...

Brede bukser skal der til. Siden jeg købte det første par, har jeg ikke overvejet det anderledes, før nu. Det hænger nok sammen med, at jeg ikke har købt bukser i snart to år! Ja, og dengang var det endda på tilbud. At jeg nu snart SKAL have nye bukser, har fået mig til at tænke hvad det skal være denne gang? Sidst gik jeg rundt i butikker og kiggede, indtil jeg var så træt af de mange muligheder, at jeg bare valgte noget for at få afsluttet processen.

Siden har jeg fået en kæreste der er forsager af prøverummet, men sværger evig troskab til internetshopping. Så idag kaster jeg mig ud i at finde løse rør på nettet, så jeg ikke skal gå 'bundløs' på job efter jul.

De her PellePelle bukser koster 649,- med 50 ,- rabat på web-køb her


Nu er 50,- rabat jo ikke alverden, så derfor er det her kun først stop på vejen. Lad os se om vi kan finde noget der enten er billigere, har en større rabat, eller er mere 'udpræget luksus' hvis de skal koste mere end 600,-?

De her (og PP) er i hvertfald billigere til 499,-. Men jeg kan sgu ikke helt afgøre om de er for løse?


På billedet synes jeg ihvertfald de måske har et lidt underligt fald bagpå (ved knæet på højre ben), jeg mener det er jo ikke en ghetto-burka jeg leder efter, og de er jo nærmest teltagtige, eller hva?


Jeg er lidt fristet...
På samme side kan man finde mere neutrale PP-bukser, bortset fra prisen naturligvis. 749,- og så er de måske også lidt kedeligere at se på?


Puha, allerede nu er jeg ved at være lidt worn out, af alt det netsurfing efter bomuld. Men et par klik senere dukkede de her op:



Vi er tilbage på 649,- igen, så på den måde er det ikke lykkedes med en billigere pris, men jeg synes der er noget over dem. De er fra Wrung, som btw laver meget megafedt, selvom jeg synes 300,- for en t-shirt er alt Alt ALT for meget!

Så da jeg cruisede rundt i deres fandt jeg også de her.



Jeg synes de er megafede, men måske alligevel for lyse til at have på på arbejde? Jeg arbejder jo med tumlinge som godt kan have brug for at man går i mellem, også udover auditivt!
De her falder desværre nok også i den 'for lyse'-kategori, selvom jeg synes baseball-gnavpot er en cool detalje og prisen 499,- da også ryger i den mere acceptable retning.


denne her side fandt jeg flere bukser, men billederne kunne jeg ikke lige lægge ud?

Jeg ved godt at den endelige beslutning er min. Jeg ved godt at jeg kan købe bukser til 149,- i Føtex (i denne uge endda til 50,-). Så jeg kunne da købe et par af dem, hvis det handler om at dække kroppen mod elementernes rasen og publikkens blikke. Men jeg ved også godt hvor glad jeg ville være for dem.
Er det op til 14 gange pengene værd at købe de dyre bukser?
Jeg bilder mig jo ikke ind, at de holder 14 gange længere, end Føtex slagtilbudsjeans, som jo hverken var fabrikshærgede eller noget. De så godt nok solide ud...


Da det er ages since jeg har købt et par bukser, ja endda været i den hjernefoldning, så kunne jeg godt bruge lidt input fra blogland... Hvad synes I?

PS. Senere i dag får jeg lokket CPB til at måle mig (hun troede jeg mente noget andet i går), og hvis ikke tallene er for pinlige, så lægges buksestørrelsen ved dette indlæg. I synkronitetens hellige navn kunne det jo være...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar