torsdag den 9. september 2010

Ok, forgive me i'm a cyberfuckup!

Men lad os se om ikke vi kan skaffe Spunky a job?


Kollega i bloggens verden, Spunky, søger job. Han skriver:

Jeg er bosat på Sjælland i Københavnsområdet og er villig til at rejse forholdsvis langt, jeg har 3 uddannelser bag mig, samt et par autodidakte, jeg kan, hvis jeg skal sige det selv, en fandens masse forskellige ting, jeg har et godt kreativt hoved og hænderne skruet godt på, så arbejdsområderne spænder bredt.
Her er et par overordnede punkter, inden for noget af det jeg har beskæftiget mig med: håndværk, design, detailhandel, service, planlægning, ejendomme, musik, cafe og restauration.

Jeg ved ikke hvor personlig jeg skal blive her, men spørg endelig hvis du mener du har relation til nogen der evt. kunne have brug for arbejdskraft eller så send mig en mail på [
spunkflasher-at-gmail-dot-com]

Hvis der er hul igennem er det endog muligt at rekvirere et CV.
Så - kender du nogen, som kender nogen? Eller kan du sende beskeden videre? Lad os se hvad det her virale pjat kan bruges til?!

(sakset fra Leoparddrengen, men mon ikke han tilgiver mig).

5 KOMMENTARER:

Leoparddrengen sagde ...

Jo, han tilgiver dig... det er jo lissokm del af det med det virale, der ;)

spunky sagde ...

fanks! ;-)

Uden Relevans sagde ...

Nu skal vi bare have nogle flere til at bringe den :)

little miss phoenix sagde ...

tja det gør nok ik den store forskel, men nu ligger den snart hos mig også:)

spunky sagde ...

Endnu mere fanks!
i er nogle fantastiske mennesker ... :-)

SEND EN KOMMENTAR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar