torsdag den 2. september 2010

Digitalt postkort til Morfar, Mormor og hvem der ellers er interesseret...

Min mormor og morfar har skrevet i en kommentar, at de ville blive glade for at høre fra mig en gang i mellem. Det kan jeg godt forstå, og det er da sådan set heller ikke fordi jeg ikke vil give lyd eller dele. Jeg vil mægtig gerne fortælle om mig selv og mit liv. Det gør jeg bl.a. her på bloggen (hvor de også læser med).

"Kære Mormor og Morfar

En lille hilsen her fra Horsens, hvor solen igen trænger gennem skydækket og lader os mærke at det endnu er sommer. Vi kan sidde i have og nyde at det igen er tørvejr. Så tørt at selv kælderen igen er uden vand.
Det har været godt at starte på job igen, omend det også har været hårdt. Et par kollegaer er langtidssygemeldt med kræft, og skolen er lukningstruet pga. kommunale spareplaner.
Men B og jeg forsøger at lægge vores bekymring der hvor det nytter og giver mest mening, og så iøvrigt at undlade at bekymres over de ting vi ikke kan komme nogle vegne med.
Forleden var vi til Sara og Daniels bryllup i København, ellers har den mest stået på arbejde og at have børn (de var her tre uger i træk i forbindelse med skolestart og sommerferieslut). M & M fejrede jo tredive års føds i weekenden, så endnu engang var vi i København, så der er ikke meget tid til afslapning.
Når jeg slapper af har jeg et byggeprojekt i haven, hvor jeg samler mig et drivhus af gamle vinduer. Det bliver drønflot og er tæt på færdigt. Jeg glæder mig til at vise jer det flotteste havehus i Horsens, hvis I lægger vejen forbi en dag.

KH
Thomas"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar