onsdag den 30. juni 2010

Man skal prøve noget nyt...

Det siger de kloge ihvertfald, bl.a. Julia Cameron, som anbefaler at man ikke tænker for fastlåst.

Det har jeg gjort. I mange år har jeg sværget til rigtige sko og strømper, uanset vejret. Jeg har godt observeret at nogen snyder og går med de dersens sokletter(?), så det ser ud som om de har bare tæer i skoene, men jeg har sgu altid fundet det en lille smule for androgynt/metroseksuelt at mænd går i damefodtøj, også selvom man næsten ikke kan se det... Jeg mener de går vel heller ikke med g-streng for at få luft til ballerne når det er rigtig varmt, eller gør de?

En anden løsning er de hersens klipklappere, flipfloppere eller badesandaler. Har haft et par da jeg var ti og var ikke begejstret. Gik en sommer i rigtige badesandaler, men fik ømme akillesener af det... Så det har ligesom været droppet i mange år, selvom jeg da har undret mig over at andre kunne holde det ud?

Så så CPB et par Quicksilver i et vindue i forgårs, og efter at have sovet på det så blev de mine. Man skal prøve noget nyt, ikk sandt?


Jeg tog fejl! Ikke mht. at prøve noget nyt, men mht. hvor behageligt det var. Jeg elsker dem. Okay måske en tand i overkanten, men det er nemt, behageligt og ikke nær så slemt som jeg huskede det... Alligevel har der sneget sig et par ømme tæer ind, for de gnaver lidt. Så CPB sagde plaster, og det har vi nu. Men hvordan finder man lige ud af hvordan det skal sidde?
Spørg Overblikket!
Det er nemt. Man tager skoene på og tegner med en kuglepen udenom! Det kan da ikke være mere simpelt...


Og dog!
Plastrene er jo gennemsigtige, så man kan jo se kuglepennen igennem... Tilgengæld er de vandtætte, dyre og skal sidde på til de falder af...
Så nu ser det sådan her ud:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar