mandag den 21. juni 2010

Gårdsdagens bedrifter

Jeg fortsatte med prøveoplægningen, og lavede pladser til vinduerne, så man kan få en fornemmelse af hvordan det bliver...


I sidste weekend var CPB og jeg til fest hos MUM og Fyrbøderen, og sørme om ikke Guitar-Bohemen dukkede op til cykels i det vestjydske? Det var meget længe siden jeg sidst havde set ham, men på mange måder var alt som det altid har været. Da jeg fortalte ham om Orangeriet, spurgte han om ikke han skulle komme et par dage på ferie i Horsens og hjælpe til?
Det håber jeg meget bliver til noget...


Da haven er lille, er plads også et issue, så derfor besluttede jeg mig for at bruge gårsdagens regnvejr til at flytte noget brænde ind i brændeskuret, der mest har fungeret som havebar de sidste par måneder. Det betød også at jeg måtte flytte køleskabet i baren så man stadig kan nå ind til kolde øl, når der kommer Tour de France i haven...

Da brændet kom væk var der faktisk forholdsvis meget plads der kom til syne. Et par uger med både regn og sol, så er der også græs...


Håber på en varm sommerdag i dag, god dag til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar