søndag den 13. juni 2010

Fra alle os til alle jer

... en rigtig glædelig sommer!

Var i det vestjyske i går og i nat. CPB, unger og undertegnede var til fest host Fyrbøderen og MUM, som inviterede til Blå Thor-fest?!?!

Det er åbenbart et koncept, som betyder at en øl-tur til Tyskens land, fejres med et kalas for venner i haven. Vi var der, Guitar-Bohemen lagde vejen forbi, der blev grillet store bøffer, lavet gin&lemon drinks, Kridt-Iglen tissede i bukserne og jeg sov for første gang i mit liv i campingvogn, som Fyrbøderen havde lånt til os. Klasse!

Det var skægt, afslappet og hyggeligt, og det sidste arrangement før jeg har sommerferie! Bortset fra en skolefest i næste uge, men det tror jeg lige vi kan klare...

I dag orker jeg knap nok at trække vejret, men mon ikke græsplænen skal slås og andre småprojekter? Det kommer nok, for nu kommer solen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar