fredag den 18. juni 2010

DFO the almighty

Så er det sidste gang i lang tid at jeg har weekend. Fra næste fredag af står den på ferie, ferie, ferie... Jeg skal slappe af, jeg skal holde fri og mon ikke der bliver sunget en enkelt glad melodi?

Giv mig gerne sol jeg kan le op mod, så skal jeg nok love at:
  • jeg vil forkæle CPB og ungerne
  • jeg vil reparere hendes cykel
  • jeg vil læse højt for børnene hver aften
  • jeg vil sove længe
  • jeg vil spise godt
  • jeg vil se Tour de France
  • jeg vil se VM
  • jeg vil få tid til at se venner og familie i det ganske land
Giv mig en håndfuld mønter og så lover jeg at:
  • jeg nok skal give is til ungerne
  • jeg køber en ny guitar
  • jeg får indrettet huset så der bliver plads til CPB
Giv mig magten til at forandre verden, så lover jeg at:
  • jeg taber 7 kilo (midt på maven)
  • der bliver fred i mellemøsten
  • jeg i år bliver ensartet solbrændt i stedet for sporadisk rød
  • lukke for olien i den mexicanske golf
  • kælderen bliver tætnet, så vandet ikke løber over gulvet når det regner
  • Danmark vinder VM
  • skubbe hvalen ud af Vejle fjord
Var der andet?

3 kommentarer:

  1. Åhhh hvor er du bare meget MAND LOL

    Giv mig gerne sol jeg kan le op mod, så skal jeg nok love at: (hvad så når det regner og blæser)

    * jeg vil forkæle CPB og ungerne
    * jeg vil reparere hendes cykel
    * jeg vil læse højt for børnene hver aften (Skulle de ikke placeres rundt omkring det meste af ferien Gg)
    * jeg vil sove længe
    * jeg vil spise godt
    * jeg vil se Tour de France
    * jeg vil se VM
    * jeg vil få tid til at se venner og familie i det ganske land

    Giv mig magten til at forandre verden, så lover jeg at:

    * jeg taber 7 kilo (midt på maven)??????????
    * der bliver fred i mellemøsten
    * jeg i år bliver ensartet solbrændt i stedet for sporadisk rød
    * lukke for olien i den mexicanske golf
    * kælderen bliver tætnet, så vandet ikke løber over gulvet når det regner
    * Danmark vinder VM
    * skubbe hvalen ud af Vejle fjord _ Godt gået at du fik blæst bæstet ind i mod vejle by RESPEKT

    God Ferie DFO :)

    SvarSlet
  2. @Morfar - Tak, otte uger er lang tid! Tjekker lige dine tips til tidsfordriv med hund, smøger og guldøl;-D

    @Anja - Mht. børn og lux så er det jo netop de få dage jeg har dem, at jeg skal slå til...

    SvarSlet