onsdag den 28. april 2010

Nå ja...

... og så har nazisterne været her!

I postkassen lå en flyer (som jeg scanner ind ved lejlighed og udstiller i al sin gru).

De ridser nogle tal op. Tal der dokumenterer en massiv udskiftning af den danske befolkning! De hænger regeringen og DF ud, for at være for bløde?!?!

Essencen var at man kan abonnere på nogle klistermærker med stærke budskaber og høre deres telefonavis på et telefonnummer.

Men der var gironumre til indbetaling, og så er det jeg tænker: Hvilken bank lægger ryg til det svineri? nummeret hedder 2 83 89 82, men jeg har forsøgt via min netbank at se hvilken bank det ville være. Heldigvis kan man ikke umiddelbart indtaste det nummer nogle steder, men det er nok mig det er bankspasser?

2 kommentarer:

  1. Desværre er der nogen der tager de klovner alvorligt...jeg gør ikke!

    SvarSlet
  2. Nemlig Kirsten... Der må være salg i klistemrærkerne når det kan betale sig at dele flyers ud, men alligevel... Jeg tager dem heller ikke alvorligt

    SvarSlet