torsdag den 7. januar 2010

BTW

Langsomt, ganske langsomt er jeg begyndt at male igen... Eller måske er det for meget sagt, men jeg har taget fat på det igen. I december lavede jeg et enkelt maleri.


De sidste par dage har jeg restaureret tre gamle malerier, som Teknokraten havde haft liggende til de faldt fra hinanden.









Han købte dem ganske vist i år 2000, og vi har endnu ikke drøftet betingelserne for tilkøbet, men jeg vil naturligvis tale dem ned i pris, deres stand og finanskrisen taget i betragtning;-D


2 kommentarer:

  1. Du burde da sælge de sager :O) Lækker stil....
    Kh Ulla

    SvarSlet
  2. Tak Ulla - Måske? Jeg vil overveje det, men de tre gamle skilderier er der simpelthen for meget tid i det til at folk kan betale mig det det har kostet. Jeg er dog netop gået i gang med nogle nye billeder, som er mindre tidskrævende, og mere dramatiske, så måske det er mere realistisk...

    SvarSlet