onsdag den 16. september 2009

Parforholdsbingo

Prøv at lave denne leg en dag.

Det kræver to blokke med papir, to kuglepenne, at børnene sover og en god flaske rødvin.

Sæt jer så I ikke kan se hinandens papir/hvad der skrives og svar på følgende:
  • Hvilke ting tror jeg, at du savner mest?
  • Hvilke ting tror jeg, at du ville blive gladest for at jeg gør?
  • Hvis du kunne bestemme, hvad lavede vi så lige nu, i weekenden og i ferien?
  • Hvilke ting gør jeg, som jeg ved irriterer dig?
  • Hvilke ting gør jeg for sjældent?
  • Hvilke ting gør du for tit?
  • Hvad tror jeg du drømmer om?
  • Hvilke ting er ligegyldige for dig?
  • Hvilke ting får jeg dig aldrig til at gøre?
  • Hvilke ting kan jeg godt lide ved dig?
  • Hvilke ting tror jeg du godt kan lide ved mig?

Om man stopper efter hvert punkt og sammenligner, eller kører hele liste igennem først, bestemmer man selv, men I vil blive overraskede, både over jeres partner, men også over jer selv.

Den svære: Prioritér punkterne!

God arbejdslyst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar