torsdag den 27. august 2009

Det sagde jo næsten sig selv...

Jeg vidste godt at de fleste bloggere er kvinder! Jeg havde også en idé om at en overvægt (ikke at jeg siger nogle er overvægtige) af dem der læser min blog er kvinder. Men når man specifikt ønsker kontakt til en IT-nørd i blogland, blev jeg alligevel lidt overrasket over at det var kvinder der svarede på mit nødråb?

At det så viser sig at AB er nørden (ganske vist forsøger hun at dække sig ind bag sin mand), det siger jo næsten sig selv;-D

Det har fået mig til at lave en undersøgelse (se afstemning i venstre side).

Spændt på konklusionen venter jeg...

1 kommentar:

  1. hmm jeg synes der mangler Kvinde imellem 25 og 35 år ss

    Og ja jeg har også en slet skjult mistanke om at AB er den største nørd hjemme hos dem, og det er ment som et stort komplient, for i alle de år vi har interfacet på nettet (3 år ) har hun været den med størst viden, så AB gem dig ikke bag S kom bare frit frem med din viden, det er da sejt Ss Hos os er der også løbet en del viden om it over i mig, det kan ikke undgåes når man er gift med en ingeniør der ELSKER sit job og IT

    SvarSlet