onsdag den 1. juli 2009

Den lille fede...

...bliver Nibefestival kaldt. Og nu starter det snart.



Se hvad Stark har foræret mig. Som en bonus for loyalitet.



Ok, foræret er måske en tilsnigelse, men når nu den er nedsat med 75% og jeg samtidig får 10% som kontokunde, så er der ikke meget tilbage at betale. Jeg har ønsket mig den længe, og den har faktisk været på omtalte tilbud i en måneds tid. Nu var der 2 tilbage, så Feng Shui-indlægget taget i betragtning, mente jeg at det var tid.

Og hvorfor så det her i et indlæg om festival? Jo, såmænd fordi at apparatet udover at kunne lade batterierne op, også kan spille på selvsamme batterier. Så den ryger i bagagerummet med et ekstra batteri og en ordentlig røvfuld CD'er. Så har SHM og jeg sound-tracket klar til pauserne...
Jeg er faktisk også sikker på at den kommer til at danne hygge-musikrammen om vores sommerfest i gårdhaven, specielt om eftermiddagen, før bandet kommer på...









Oh, jo, vi er ved at være sommerklar!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar