tirsdag den 16. juni 2009

Fjang Goy Matador

Så så man lige mig tjekke netbanken i morges...

I stedet for de forventede -392.000 på boligkreditten, så var der kun -388.500 ?!?!

En eller anden klovn havde åbenbart ved en fejl indsat 3500 på vores konto? Jeg gjorde noget voksent (min første indskydelse var at løbe op i byen og bruge dem, f.eks. på en ny guitar). Jeg skrev en mail til banken og gjorde opmærksom på at posteringen "Retur kth 3500" så mærkelig ud i mine øjne... WOW! Det havde jeg godt nok ikke troet om mig?!?!

Men bankdamen (Den gode fe - Ikke Bank-koen, det er vores anden bank), skrev tilbage at hun havde undersøgt det og banken havde lavet en regnefejl da de oprettede kontoen og taget 3500 i omkostninger to gange!?!? TO GANGE!?!? SJÅK! Vi har levet på sultegrænsen i... ja faktisk altid og så opdagede vi ikke selv at der var trukket dobbelt så meget som aftalt for oprettelsen... tsk!

Men hvad giver I? Vi tætner vores lykke og økonomizone (sætter ny dør i vores bagtrappe) og optimerer lysindfaldet med et nyt vindue med mere lys, straks bliver huset solgt, vi får penge tilbage i skat, har betalt for meget i strøm, vand og varme på det gamle hus, og nu får vi et "Matadorkort": En regnefejl i banken betyder at du får 3500,- tilbage!

Kom ikke og girn af Fjang Shoi teorien, den holder!

2 kommentarer:

  1. Jeg kaster mig straks ud i studiet om feng shui FEDT FOR JER

    Kram Anja

    PS Hils SHM og sig at præmien kom idag LÆKKERT

    SvarSlet
  2. God fornøjelse, mener det kan ses på en blog der hedder noget med Ranvita et eller andet... SHM er Føj Solo Jedi herhjemme, så hun er nok bedre at konsultere end mig. Men hun læser dagligt min blog (for at kontrollere havd jeg skriver om hende), så hun har nok modtaget din hilsen og smider nok en kommentar med relevante link til dig.

    SvarSlet