mandag den 9. februar 2009

Who the fuck cares?

Vi ser ikke meget TV herhjemme. Det er der mange grunde til, bl.a.
  • Det meste der sendes er dårligt
  • Vi har for lidt tid
  • Ofte er vores antennesignal ikke klart (f.eks. når jeg har klippet kablet over)
  • Vi glemmer tidspunkter hvor de sender det vil gerne vil se
  • Fjernbetjeningen er væk/batterierne er flade
  • Vi er for trætte
  • Vi læser gode bøger
  • Vi blogger

Men jeg har fundet en anden knap så officiel grund. Mit temperament/min jalousi. SHM finder åbenbart stor nydelse i at lægge mærke til om mændene/drengene i fjernsynet ser godt ud eller er lækre - det gør jeg ikke! Jeg kan da godt forstå hende lidt hen ad vejen, da der da også ind i mellem dukker en lækker dukke op på skærmen, men jeg synes fanme der er langt mellem snapsene. Måske fordi jeg sjældent ser fjernsyn, måske fordi jeg er kræsen... Måske fordi de allesammen ligner hinanden. Men jeg ser da hvis der en sjælden gang er et interessant kvindemenneske i fjernsynet samtidig med at jeg har tændt. Så langt kan jeg gå med til at følge SHM, men nu sker mysteriet...

Vi har bænket os i sofaerne, samlet ungerne og downloaded X-factor fra i fredags for nu skal der hygges. Kridt-Iglen falder i søvn to minutter inde i udsendelsen. Drengene synes at Asian Sensation er de fedeste og jeg nyder Blachmanns spydigheder (da man som lærer aldrig har lov at sige noget negativt). Og så er det at en eller anden klovn træder ind på skærmen...

SHM - Han er SÅ lækker, uh jeg håber han går videre...

Hvem skal bruge den oplysning til noget?

Kridt-Iglen sover, så hun er ligeglad. Drengene sidder bare og venter på at høre Asian Sensation og jeg bliver DA BARE SÅ GLAD for den serviceorientering om at han da bare er FOR LÆKKER! Det er da det jeg gør. For det er jo det X-factor handler om. Om fok er lækre, ikke om de synger godt, det så man da tydeligt da Salvatore aka Janus røg ud. Han kunne skrive, spille og synge, men de skulle også forholde sig til hvordan han så ud? Stakkels Janus, jeg håber fanme vi hører mere til ham!

Claus (som klovnen hedder) viser sig at være på vores alder, han er lærer ligesom os og synger eftersigende SÅ LÆKKERT! Han kan ovenikøbet vise sig at være supersympatisk, men jeg hader ham allerede, og ser ham gerne ude af X-factor som den første, glemt og begravet...Jeg synes mest han ligner en klon af Peter Ganzler og Karol Bielecki fra det polske håndboldlandshold. Men se selv om du kan afgøre hvem der er hvem, uhhh hvem er lærer, hvem er håndboldspiller og hvem er skuespiller...?

Noget andet er at jeg ikke forstår det?

Hvis hun nu synes han er lækker, men bare siger - Han synger da fedt!

Så kunne det jo være at vi begge holdt med ham?

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha....kan lige se det for mig! Må tilføje at et liv med lutter amerikansk tv bestemt ikke gør dine grunde til at "for lidt" fjernsyn mindre relevante. Herhjemme ser vi pt. mest Noddy på dvd, og det er Isac der er dybt afhængig af den lille søde nikkedukke. Når det er Fjernsyn for voksne, så er det gerne en film eller dansk tv fra Sputnik eller DR.dk...Jeg elsker at se film.....og lækre mandlige skuespillere :-)
    AB

    SvarSlet
  2. Ih... Fortæl mere... PS Ironi kan være anvendt...:-D

    Fortæller du så også S om alle dine favoritter?

    Er iøvrigt ved at være ovre det værste, så HadeClaus kan roligt gå på gaden igen... Også i Horsens:-)

    SvarSlet
  3. Ja da...han måtte lægge lange ører til: "Suk" og "Neeeeiiii..." og "Iiiiihhhh, smakse smaske..." da vi forleden så Gran Torino med snart 79-årige Clint Eastwood :-) (bedøm selv om jeg er ironisk) ;-)

    SvarSlet
  4. Gør mig lige en tjeneste... Spørg ham om han synes det er en dejlig borger-service, så han bedre er i stand til at afkode dine præferencer, eller om han ser det som om i pludselig er tre i sofaen, og at han er i overskud?

    I min sofa er der kun plads til en Alpha-han!

    Medmindre der er fodbold i fjerneren og drengene kigger forbi:-D

    SvarSlet
  5. Okay tøser. I kan have jeres favoritter. Det er OK. Jeg håber stadig at Igor Erdbehrmütze snart bare er lærer igen:-)

    SvarSlet