tirsdag den 10. februar 2009

Kvinderne i biler:-)

Jeg skal sgu lige love for at det gav glimt i øjet http://www.youtube.com/watch?v=ygtBxhFc24A . Forleden skulle vi sætte en trailer på bilen, og mens DMO og jeg skulle bakse traileren på plads, bad jeg SHM om at bakke billen ud af indkørslen og bakke den ind igen.
SHM - Det kan jeg da godt
Men de har sgu lavet rattet i vores C5'er underligt, for det er som om at hjulene gør det armene fortæller de skal gøre, IKKE det hjernen tænker, så det blev til 'lidt små hop på stedet', og større og større frustration gennem forrudeglasset.
Jeg stod på den ene side og dirrigerede og hun sad på den anden side og bandede og svovlede over hække, cykelstativer, postkasser og kloakdæksler og hvad ellers DMO fylder sin indkørsel op med.
Bilen kom ud af indkørslen, og ind igen. Traileren kom på, og vi taler til hinanden igen. Da jeg så denne videostump, fik jeg pludseligt en trang til at knuse SHM og fortælle hende at hun er verdens bedste kvindelige billist, for hun kommer da aldrig i disse situationer:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar