tirsdag den 13. januar 2009

SvampeSHM Firkant

I går: SHM ud af karbad. Kigger sig i spejlet, vender og drejer sig, kigger lidt mere, vender sig endnu mere, kigger endnu mere... you get the picture...
(SHM - kritisk) - Er det ikke nogle underlige hofter jeg har?
(Mig - modigt) - Nej skat. Du har nogle fine hofter. Lige som jeg kan lide dem
(SHM - bestemt) - De er da helt lige-op-og-ned her. Det er da mystisk
(Mig - flabet pegende midt på hofternes eftersigende lige-op-ogg-ned-stykker) - Der kunne da godt sidde lidt mere der og der, så var de runde!
(SHM - forarget) - Det var ikke det jeg mente. Der skulle være mindre heroppe og hernede...
Jeg undlod på det her tidspunkt at bringe vores aftenritual: Flæsk slikskabet ind i billedet. Det ville jo helt af sig selv hjælpe mig til at få ret, og hende til at få fred. Mere på de hofter skat! We're gettin there!

Senere... Mig på vej i seng. Kæmpende med håndvægte, som en somalier med et spand slædehunde!
(SHM - hævngerrigt) - Tag lige t-shirten af!
(Mig - ?) - Okay?
(SHM) - Jeg vil lige tjekke din overkrop... Mmmm det virker med de vægte!
(Mig - har gennemskuet ironien) - Nå nå
(SHM - vedholdende) - Jeg mener du har en flot overkrop!
(Mig - prustende og stønnede med risiko for tåskader hvis jeg taber vægtene) - Ja, men hvad sker der så lige med min 'underkrop'?


For det er sgu maven der vokser hastigst...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar