onsdag den 28. januar 2009

Støt noget... bare noget!

I går var vi til foder hos SSS og Klippen. DKV og Mont Blanc var der også. Mont Blanc var i offensiven den aften.
(MB - henvendt til SSS) DFO ville ikke komme i aften, hvis ikke han må se håndbold mens vi spiser.
(Mig) ???
(SSS) Jamen det er OK, men kan det være uden lyd.
(Mig) Det er ellers MB der er nedlagde veto mod fællesmad på en VM-håndboldaften...
Men hvorfor egentlig placere ansvar for TV på sidelinjen. Vi fik det jo som vi ville, og Klippen havde lavet Karry-Chow, og det var fabelagtig godt. Vi sidder altså bænket, samtalen er lidt afbrudt af, at Danmark og Tyskland hele tiden følges ad...

DKV er ikke den store håndbold afficionado (eller hvad man nu kalder en fan? En dag opfinder man vel et godt ord for det?).
Hun bemærker at SHM har et lyserødt plastik armbånd på, og straks kan samtalen fortsætte.
(DKV) Sikke et fint armbånd...
(SHM - forlegent og underspillet) Det her? Årh det er bare et jeg købte i den lokale 'genner'
(DKV - interesseret) Er det sådan et Støt-løst-tandkød-armbånd?
Her tabte jeg opmærksomheden på kampen fuldstændigt. Støt-løst-tandkød??? Jeg har hørt om Støt-brysterne-armbånd (Hell Yeah - gik selv med et i to måneder, bare for at vise at jeg var mand for at træde til, hvis nogen fik brug for det), men Støt-løst-tandkød?


Tjah, det er da en god sag, men jeg har nu alligevel lidt svært ved at se den drejet til en 'sællert'. Måske nogle PR-folk kan hjælpe?





Klippen, der er AGF'er, interesserer sig ikke rigtigt for håndbold.
(Klippen) Det er da en bøssesport, er det ikke?
Men jeg er faktisk gået over til 'the dark side' de sidste par år (Det kunne læses som om jeg er blevet bøsse ser jeg lige... det er jeg altså ikke) Jeg er begyndt at se håndbold som både nervepirrende og interessant.
(Mig) Nej nej, se nu lige der...?!?
(MB - med fascination i både øjnene og stemmen) Det er altså en hård sport, de kan VIRKELIG komme til skade...!
(Klippen) OK så ser jeg da med til sidst.

Han virkede ikke overbevist, men han støttede noget... Bare noget, fordi der er over en måned til LIGAEN starter. OG skal jeg vælge mellem løst tandkød og Håndboldlandsholdet, så tror jeg sgu også jeg tager håndbolden...

PS... Hvad så hvis de spiller tandløst?

4 kommentarer:

  1. Håndbold.. nej tak. men hellere det en løst tandkød... Klamt billede, ha ha ha.

    Tak for kommentarer. Ja, jeg hader virkelig den finansGRIS. men hva, thats life - og jeg er heller ikke den der tuder spandevis af snot over den. Det går jo, ingen er fyret her i huset, vi har mad i fryseren. Og vi tegner, synger og laller rundt som vi plejer.

    Da jeg skerv om kreativiteten, var det for at illustrere at det ike altid kommer på komando. Det er noget der bare kommer, og helst imens jeg er igang med noget andet. Derfor ligner mit arbejdsværelse også altid lort når jeg er igang med et projekt, for jeg er altid igang med tusind ting på en gang - tror du kender det fra din kone (synes jeg at jeg har læst).

    Herligt med nyt bloggerbekendtskab. Jeg linker jer begge.

    Kh Maria.

    SvarSlet
  2. gnnnhhh... min mave gør stadig ondt!
    Det er fejt at poste sådan et billede, helt ærligt!

    SvarSlet
  3. Klamt billede, ja måske?, men jeg havde ikke et billede af det autentiske armbånd, så jeg måtte låne et fra nettet. Det lånte kunne min kone aldrig finde på at købe/gå med:-D

    Kender godt din oplevelse med at kreativitet kommer uventet, impulsivt og godt. JC's pointe er bare, at man kan træne og planlægge det, så det kommer oftere og bliver længere og bedre (hvad skete der med Joan Ørting analogierne hos min indre stemme der:-)?)
    Thomas Oldrup (Forfatter/skrive-coach: Hvis man skal kunne skrive godt når det virkelig gælder, skal man også skrive når man ikke SKAL! Det er lidt det samme...

    Vi blogges

    SvarSlet
  4. @ Maria - Nu har I ikke længere... er det krisen der spidser til?

    SvarSlet